Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

liimaongelmasta..

Laitoin aiemmin sähköpostia norstarille koskien MH-nukkejen liimaongelmaa. Nyt vihdoinkin olin saanut vastauksen, jossa minua kehotettiin lähettämään nämä vialliset hahmot sinne, ja saisin sitten tuotekorvauksen.
JAA-A., tuskinpa jaksan rueta moiseen palauttelutouhuun, kun kuitenkin sieltä saisi vain uudet liimanuket tilalle, ja kerta ei edes takeita siitä, että saisi samanlaiset nuket takaisin.

Toivotaan kuitenkin, että Mattelilla tajuttaisiin vaihtaa tuota hiustenkiinnityssysteemiä. Ei ainakaan itseäni huvita ostaa noita indonesia-nukkeja hetkeen... tai saa nyt nähdä :Dd



5 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä. Ai lähettää takaisin korvausnuket? Sitten minun kannattaa lähettää

    VastaaPoista
  2. Ohoh. Itse en kyllä lähettisi. Olisi kamalaa jos ei saisikaan jotain nukkea takaisin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! ja kuitenkin niilläkin voisi ilmetä liimaongelmaa jonkin ajan kuluttua, joten ei se oikeastaan hyödyttäs mitään :d

      Poista
  3. Sinun kannattaisi laittaa vielä sähköpostia takaisin mattelille aiheeseen liittyen ;) kannattaa sanoa mattelille tuo sama mitä tuossa kirjoittelit, itse olen kirjoittanut jo pitkän liudan näsäviisaita vastauksia mattelin typeriin viesteihin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta, hyvä idea. :D pitääpä huomenna kehitellä uusi viesti mattelille, sillä ei siitä ainakaan mitään haittaa ole :)

      Poista