Sivut

perjantai 16. marraskuuta 2012

viimeisimmät hankinnat

Viimeisimmät nukkehankintani tein oikeestaan reilu viikko sitten, mutta en ole ehtinyt niitä vielä täällä esittelemään. Mukaani tarttui Robecca, ja myöhemmin kävin vielä hakemassa Clawdeenin vaatepakkauksen, jota olin jo pitemmän aikaa katsellut. Tottakai halusin myös ilahduttaa tyttöstä uusilla vaatteilla, sillä hän on muutenkin yksi suosikkimonstereistani. Ja iloinen yllätys sokoksen kassalla oli se, että sain 15 % alennusta plussakortilla. (x harmi etten ehtinyt ostamaan Venusta saman tarjouksen aikaan, mutta enköhän raaski muutaman euron enemmän maksaa. Ainut ongelma, että mulla on mielessä paaaaaaaaljon nukkehankintoja, ja pitäisi osata laittaa niitä jotenkin tärkeysjärjestykseen, koska kaikkiin ei taida raha juuri nyt riittää.



Robeccoita oli kaupassa valita asti, mutta otin kuitenkin sen mihin silmäni heti osuivat. Pieni maalivirhe huulen yläreunassa, mutta epätäydellisyys on oikeastaan aika täydellistä. Lisää juttua Robecasta tulee varmaan myöhemmin, sillä hänen varalleen minulla on jotain suunnitelmissa. >:D




Clawdeenin vaatetuksessa on muuten kaikki kohdallaan, mutta kengistä en kauheasti pidä. Ovathan ne ihan nätit, mutta siinä se.


Mitkäs ovat teidän viimeisimmät nukkehankinnat? (:



5 kommenttia:

  1. Clawdeenin asu on must ihan kiva mut noist housuist sais mun puolest ottaa noi pussi kohat pois.
    Robecca on niin ihana!

    VastaaPoista
  2. Mäki ostin vähän aika sitte ton saman vaate - pakkauksen. Samalla nukella päälläkin :)

    VastaaPoista
  3. mun mielestä noi pussihousut on niiin ihanat<3nyt on PAKKO saada D8
    Viimeisin nukkehannkinta oli... Venus:)
    Robecca on nätti :D
    ~pien-olio

    VastaaPoista
  4. itekkin tykkään noista housuista just tuollasina :) ja Venus on myöskin hankintalistallani (:

    VastaaPoista
  5. Minun viimeinen nukke ostokseni oli skaris Rochelle

    VastaaPoista